Svar på tal


Svar:
Jag äter concerta och därför jag går har gått ner i vikt det är en av biverkningarna man får av dem. Jag har alltid haft en fin hy. Musklerna har jag fått automatiskt genom att jag inte kunde sitta still innan jag började med medicinen. 
 
Om du vill gå ner i vikt börja äta rätt genom att ta små mängder mat några gånger om dagen. Ät mer kött och sallad än potatis, ris, pasta mm. Drick vatten eller mjöl till maten. Dra ner på socker, gottligheter kan du ta på lördagar som småttingarna gör hehe ;) Träna varje dag så som styrketräning, ut och gå eller kanske du ska börja på yogaträning som är poppis i USA nu. 

Banta inte och ta inte heller bantningspiller. Det är inte nyttigt och det förstör mer än vad du tror. Man kan få skador i kroppen, du blir tjockare efter du har bantat eller slutat med bantningspiller. Man blir beroende och en massa annat. Så börja träna och ät rätt, go for it!
 
 

 
 
You ask and I answer | |
#1 - - Therese Tess Wedin:

Tack för att du svarade :D! Ska ta dina tips i åtanke :)!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Upp